Tilmeld dig som arrangør til Klovneløb 2024
TUSIND TAK! fordi I vil lave Klovneløb i jeres by.
For at vi kan registrere og oprette jeres løb, skal vi bruge en række informationer. I den forbindelse bedes I udfylde formularen herunder så præcist og fyldestgørende som muligt. Når skemaet er modtaget og alle oplysninger godkendt, vil løbet i starten af det nye år blive oprettet på www.klovneløb.dk. I vil få besked, når jeres løbere kan begynde at tilmelde sig.
Vi ser en arrangørtilmelding som et løfte om, at man vil gøre alt, hvad der står i ens magt for, at løbet afvikles på det planlagte tidspunkt og sted. Viser det sig alligevel ikke at være muligt at afholde løbet, skal Danske Hospitalsklovne straks have besked herom.
Som arrangør forpligter man sig til at overholde de retningslinjer og det koncept, der er formuleret af Danske Hospitalsklovne. Ligeledes forpligter man sig til at anvende den tilmeldingsplatform og det materiale, som er lavet til formålet, dvs. løbenumre, bannere, medaljer osv.
Danske Hospitalsklovne har ikke mulighed for at refundere evt. udlæg. Vi forsøger at tænke på alt materielt, således at I som arrangør ikke bør have nogen udgifter inden for konceptets rammer. Det er dog helt legalt at låne sig til udstyr lokalt, hvis man synes, der er et behov. Det er ligeledes muligt at indgå lokale sponsoraftaler, så længe disse ikke strider imod Klovneløbets overordnede sponsorater eller løbets koncept. Vær opmærksom på, at hverken Danske Hospitalsklovne eller Klovneløbet kan forpligtes overfor 3. part.
Der skal senest en uge efter løbet laves et simpelt regnskab indeholdende information om deltagere og indtægter på dagen. Desuden skal overskydende materialer returneres til Danske Hospitalsklovne. Ved spørgsmål, kontakt: dina@danskehospitalsklovne.dk.
Vær i øvrigt opmærksom på, at deltagerne ved Klovneløbene kan blive kontaktet telefonisk efter løbet omkring muligheden for at blive privat bidragsyder og dermed støtte Danske Hospitalsklovne yderligere.
Vi glæder os meget til at arbejde sammen med jer!